27 Januari 2023:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Lembaga Pelabuhan Kelang)
27 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Lembaga Pelabuhan Kelang)
27 Disember 2022:
23 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Jabatan Kastam Diraja Malaysia)
23 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Jabatan Kastam Diraja Malaysia)
23 Disember 2022:
20 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Biro Pengaduan Awam)
20 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Biro Pengaduan Awam)
20 Disember 2022:
16 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Pusat Latihan Pengajar dan Kemahiran Lanjutan (CIAST))
16 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Pusat Latihan Pengajar dan Kemahiran Lanjutan (CIAST))
16 Disember 2022:
1 - 2 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE))
1- 2 Disember 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE))
1- 2 Disember 2022:
28 - 31 Oktober 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak)
14 September 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara fizikal (Jabatan Warisan Negara)
14 September 2022:
23 - 24 Ogos 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Suruhanjaya Koperasi Malaysia & Jabatan Warisan Negara)
22 Ogos 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Bahagian Kabinet, Perlembagaan dan Perhubungan Antara Kerajaan)
22 Ogos 2022:
22- 25 April 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan)
28 Mac 2022:
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian (Kementerian Perpaduan Negara)
28 Mac 2022:
2- 31 Januari 2022
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian
1 - 31 Disember 2021
Khidmat Bantuan Sokongan secara dalam talian
1 - 31 Disember 2021
21 - 22 Disember 2020
Khidmat Sokongan MyGovUC 2.0 (Kiosk Bantuan dan Khidmat Sokongan) untuk Warga MAMPU
11 - 29 Januari 2021
Kiosk Bantuan secara dalam talian
11 - 29 Januari 2021
MyGovUC 2.0 adalah Perkhidmatan Komunikasi dan Kolaboratif Bersepadu yang diuruskan secara berpusat di MAMPU. Perkhidmatan ini menggabungkan saluran-saluran komunikasi seperti e-mel, persidangan video/audio, chat dan Sistem Pengurusan Profil Pengguna (UPMS).
Pautan Pantas
Tarikh Kemaskini
Rabu, 27 September 2023 @ 3:46 pm
PELAWAT
Pelawat Hari Ini : 321
Pelawat Bulan Ini : 43252
Jumlah Pelawat : 736537
Tag Awan
sdmygovuc@mampu.gov.my
Telefon : 03-83200660
Isnin - Ahad : 24 jam x 7 hari seminggu
Telefon : 03-83200660
Isnin - Ahad : 24 jam x 7 hari seminggu
Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU),
Blok B, No, 3200, Bangunan MKN – Embassy Techzone, Jalan Teknokrat 2,
63000 Cyberjaya, Selangor