Sistem Pengurusan Meja Bantuan (Helpdesk) yang dibangunkan merupakan satu sistem bagi pengurusan aduan yang digunakan untuk membuat aduan atau permohonan. Sistem Pengurusan Meja Bantuan yang akan dilaksanakan beroperasi 24 jam seminggu (24 x 7), dimana pasukan meja bantuan yang bertugas akan menjalankan peranan sebagai pasukan sokongan tahap 1 dan bertindak sebagai pusat Single Point of Contact (SPOC) bagi semua panggilan insiden atau permohonan perkhidmatan dalam masa Waktu Bekerja mahupun pada waktu berlaku insiden yang tidak diingini pada luar Waktu Bekerja.
MyGovUC 2.0 adalah Perkhidmatan Komunikasi dan Kolaboratif Bersepadu yang diuruskan secara berpusat di MAMPU. Perkhidmatan ini menggabungkan saluran-saluran komunikasi seperti e-mel, persidangan video/audio, chat dan Sistem Pengurusan Profil Pengguna (UPMS).
Pautan Pantas
Tarikh Kemaskini
Khamis, 30 Mac 2023 @ 8:30 am
PELAWAT
Pelawat Hari Ini : 70
Pelawat Bulan Ini : 46445
Jumlah Pelawat : 503348
Tag Awan
sdmygovuc@mampu.gov.my
Telefon : 03-83200660
Isnin - Ahad : 24 jam x 7 hari seminggu
Telefon : 03-83200660
Isnin - Ahad : 24 jam x 7 hari seminggu
Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU),
Blok B, No, 3200, Bangunan MKN – Embassy Techzone, Jalan Teknokrat 2,
63000 Cyberjaya, Selangor